Två halvfärdiga virkningar
2018-04-15 | 19:20:00 | Allmänt

Idag när jag städade fann jag dessa virkningar liggandes i en gammal skokartong högst upp i ena garderoben. Hade helt glömt av att jag hade lagt dem där. Har försökt tidigare att forsätta på dessa rundvirkningar men inte kommit till skott ännu. Den lila virkningen är från 7:an i högstadiet så det var ett tag sen jag virkade... Minns att syslöjdläraren inte var så glad när jag inte hade gjort klart den under de veckorna vi höll på att virka haha. Rundvirkning var inte min grej helt enkelt.
 
Tänkte att jag kunde slutföra dessa grytlappar någon dag. Det blir en perfekt sysselsättning när jag ska resa till min syster som bor i södra Sverige. Har två veckor på mig när jag väl är där, får se om jag ids virka klart de eller ej.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0