Bryter uppehållet, eller?
2017-05-18 | 21:07:00 | Allmänt

Det här med att hålla en blogg aktiv är inte så roligt nu som förr. Har haft säkert ett tiotal bloggar genom åren och då var det "inne" att blogga och skriva om vad en gjorde, visa upp massvis av bilder som en tagit och så vidare. Då var det faktiskt kul att blogga, speciellt att göra designer till bloggen och kolla på andra bloggare som hade lyckats väldigt bra med deras egna designer.  

Jag känner att nu har bloggandet som det var förr har runnit ut i sanden nästan. Det var som sagt väldigt vanligt att alla i ens kompiskrets drev en blogg, så vanligt var det. Nu förtiden tycker jag att YouTube har blivit det moderna bloggandet nästan med videoformatet och vloggandet, bara att det är i rörlig bild och inte i skrift kompleterat med stillbilder.
 
Min blogg har stått still i snart ett år och jag vet inte varför jag inte har raderat den här bloggen när jag ändå inte uppdaterar den. Det är inte så att jag planerade att komma tillbaka och skriva här, känner inte ett behov av det eller intresse. Är helt ointresserad av att blogga och ta "bloggvärdiga" bilder som en ska lägga upp. Samt att fixa en design och sådant är jag inte heller intresserad av. Har bara vuxit ifrån allt som har med att blogga helt enkelt, just nu i alla fall.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0