Ett litet hej typ
2015-11-07 | 12:23:00 | Allmänt

Jadu, tiden går fort när en har roligt. Har helt glömt bort bloggen, ber så hemskt mycket om ursäkt. Skoja bara, har inte orkat uppdatera bloggen för jag har inget att uppdatera om? :-))))) 
 
Tänkte bara göra en liten uppdatering om vad som händer just nu, går i skolan, gör läxor, gör inte läxor och sover. Och sen var det inte så mycket mer med det. Inressant va? Hinner inte göra annat för skolan tar upp typ all min fritid och jag är mästare på att skjuta upp på grejer, det är ett under att jag har klarat mig så långt under min tid som jag hittills har spenderat på gymnasiet. Skämt åsido :-)))) Men har lärt mig ordet struktur och dess innebörd och se, nu skjuter jag inte upp på läxor och dylikt till ett par timmar innan inlämning. Hände betyligt fler gånger under första och andra året vilket då ledde till ett flertal försovningar :-))) Älskar att försova mig, känna stressen så fort jag slår upp ögonen, det är grejer det :-))) Men inte nu längre för jag lever efter struktur när det kommer till läxor – att det skulle ta 17 år för mig och inse det är dock en annan sak menmen.

Snart är det jullov och det menas att jag då har klarat mig genom halva trean. Sen blir det att dansa på rosor mot studenten då. Och sen blir det att leva livet som en arbetslös ungdom i detta avlånga land. Ser fram emot det!!!!!

Ska försöka fixa fram lite fler bilder från ishotellet i Jukkas som jag skrev i det förrförra inlägget. Men det ser inte ljust ut. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0